Hemmadag

Hej bloggen!
Ligger i sängen och lyssnar till The Veronicas och läser en bok som heter Hata Romeo. Inte den bästa bok direkt, men det är typ den enda bok jag har hemma som jag inte har läst. Gillar inte att läsa om böcker ;)
Har vart hemma hela dagen för jag vaknade vid 10 av att jag hade den där riktigt jobbiga mensvärken. Jag försökte somna om efter att letat desperat efter en värktablett. Hitta EN. Sen vaknade jag igen ett par timmar senare av att jag fått tillbaka värken. Nu har mamma iallafall köpt ett paket värktabletter. Nu är jag säker igen :) Haha
Känner inte riktigt för att gå ut. Kolla vädret liksom :P Hehe...
Det får bli en innedag idag! Imorgon ska jag följa med Johan och hans familj på kryssning. Får ladda upp för det nu istället :)
Har de klädernna på mig nu :P Heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0