En VÄLDANS massa bilder!

Hemma och typ alla sover.
Johan kom med pizza och gick för en stund sen!
(Få se om jag hinner skriva allt jag vill få sagt innan jag MÅSTE på toa!)
Det var trevligt :D
Fick en present i förskott också! Först har Johan låtit mig ha hans data i vad är det? 2-3 veckor nu? Och tills jag fyller år! Vilket är 24e ;) på tisdag alltså.
Istället för mössa så fick jag ett sånt där band eller vad man ska kalla det. Jätte bra för mig som alltid har bulle i håret men lätt fryser om öronen, då blir det värme för bara öronen!
Jag prövade den på MQ i tisdags med honom, för skojs skull, och då tyckte han att jag var så fin i den så han köpte den till mig! :D
Och datan har jag haft hur kul som helst med! Särskilt idag då jag tagit en massa webcam bilder och lagt upp på Facebook haha.
(Nej nu MÅSTE jag verkligen verkligen kissa!)
Här är några bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0