En dag att gilla :)

Oj vilken regnig dag idag!
Hade gillat den om jag valt lite bättre kläder för jag fick mina strumpor, skor och JOHANS strumpor som jag var tvungen att låna att bli GENOMblöta :P
Nu chattar jag med min fina syster som är på Barbados och hälsar på vår släkt! Vill också.. :P Men jag vet att jag inte skulle kunnat för i så fall hade jag vart tvungen att vara borta i en månad. Jag börjar ju skolan och allt.
Jobbade idag. Typ enklaste dagen! Skit skönt. Det var jag och 1 frisör där på hela dan. 4 kunder bara så det fanns inte mycket att göra. Mysigt!
Efter jobbet träffade jag Nicole! MY HUNNYBUNNY NIKKIPIKKI ÄR HEMMA! :D
Har inte träffat henne på nästan två månader. DET är tirräcklit.. :)
Vi åt kebab, gick runt i Gallerian, pratade. Sen när hon skulle hem åkte jag hem till Johan och var där hela kvällen. En dag jag gillar. Förutom mina vääldigt blöta kläder ^^
Lyssnar på den här låten av slump så det får bli dagens låt :P Helt deppig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0