Chillax

Gick upp mer eller mindre halv 10 efter att Johan ville ringa och prata ut om sig jobbiga dag i skolan haha. Idag är hans första dag i skolan och han har redan börjat med lektioner, det var han inte beredd på.
Efter det kunde jag inte somna om så jag har bara tagit det lugnt hela morgonen, kollade nyss klart på Seventh Heaven!
Ska fixa mitt hår och sen är jag ready to go to school!
Jag just nu, helt sliten haha! Ska tvätta ansiktet, borsta tänderna, sminka mig och så känner jag mig fräsch igen!
Passar på att använda min nya byxdress  nu för det blir nog inte så många fler varma (mer eller mindre) och soliga dagar i år ;) Deprimerande, men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0