Gaaalen

Mycket uppdatering idag. Eller? Mer än vanligt iallafall haha, vilket inte är så mycket annars men JAJA! Blaha blahaaaa.
Har suttit och snackat med Lixa och vi har bestämt att gå nån dag om några veckor och kolla på tillbehör till våra balklänningar. Hon köpte sin idag! Jätte söt :D
Det ska bli trevligt! Jag har värsta planerna moahaha


Söta Alexandra och... jag :P  På årets första grillning förra året i April i Liljan skogen med Magda och Patti också!

På tal om det! Imorn blir förmodligen årets första grillning! Ska vara i Rålis med en massa folkisar och trevla oss ("ha trevligt", kom på ordet nyss! :D).

Men tillbaka till balklänningarna och tillbehör osv..Så när man väl kollar på H&Ms hemsida (sällan hänt men när det väl händer!) så sitter man där hur länge som helst och vill ha typ ALLT!


Har redan dehär i ceriserosa och kan inte gå i de haha men jag gillar den här färgen! 149:-


Och hur söta är inte de här??? 199:-


Söt bikini (inget MÅSTE dock) Överdel: 129:- Underdel: 99:-

Samma sak gäller för den här. Överdel: 49.50:- Underdel: ?

Hur söt?! Fast u-ringningen ser en aning konstig ut. 299:-

Har velat ha den här läänge. Tänk er den här med solbränna ;) 349:-

Tröjan på den här bruden. Gillar verkligen hennes outfit här! Men ganska dyr tröja =/ 299:-

Söt sjal. 59.50:-

Ska man ens börja på smycket/accessoarer??. Jaa :P Halsband 49.50:- Har faktiskt ett liknande (i samma modell iaf) hemma, men den här är ju fiiiin!

Skiit söt ring jö. Hade ett sånt här liknande i fast i armband i metall men den dog... Husomhelst 49.50:-

Den här ringen skulle vara fin till min balklänning tror jag! 49.50:-

Sen där här söta fé-blusen hihi för 149:-

Om man ändå hade 1929.50 kronor... :P HAHAH

Nu ska jag fixa mitt hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0