Lista

Jaa nu sitter man på landet och har inget bättre för sig än att göra listor som ingen bryr sig om ;)

Du heter:
Maxine Santos-Brewster

Smeknamn:
Maxi oftast ;)

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Bra fråga... :S

Beroende av:

Saker med mycket socker i!

Vad tror folk om dig:
Skadeglad I guess :P haha

Stämmer det:

Yeez

Vad får du oftast komplimanger för:
Jaa du... vet faktiskt inte :P allt möjligt

Vad säger du för att imponera på någon:

Jag gillar kexchoklad ;)

Hur imponerar man på dig:

genom att ge mig kexchoklad :D

Brukar du skratta för dig själv:

Hahahaha jaa, alldeles för ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:

Yeah... ;)

Var bor du:

Husby

Trivs du där:

mm-m!

Har du några converse:

Japp! Höga svarta

Är du allergisk mot något:

nickel bara ;)

Hur svarar du i mobilen:

jaaaaa..?

Antal timmar sömn inatt:

7 kanske?

Brukar du komma i tid: 
HA-HA-HAAAA!

När mår du bra:

När jag mår bra, skulle jag tro :)

När blev du fotad senast:
Idag innan man går på tåget till landet.
Mamma: Ställ dig där med vagnen!
Jag: Meh.. varför då?? :S
Mamma: För jag vill ta kort! Santinos första tågtur!

Hur känner du dig nu:

Sliiiten

Vanligaste färg på dina kläder:
Förmodligen svart? Har mycket "färgglatt" men svart har man ju till allt :P

Vad tycker du om fötter:
De är bra att gå med! Hjälpsamma ;)

Vad saknar du:
Att slippa skolan! Och nu är det loooov!!!!!! :D

Hade du en bra kväll igår:
Jodå ;)

Favorit dryck på morgonen:

Juice :)

Rakar du benen:

ja

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 23.00-05.00 haha!

Är du blyg:

nääao, det tror jag inte!

Sysslar du med någon idrott:

Nej, tack för det! (Lat person ;P)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, inte äkta kärlek

Har du spytt offentligt:

Nää, inte vad jag kan minnas

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Umgås med mina "polare" (haha..) och se vad de har att säga om tjejer ;)

Är du nöjd med ditt liv:
Mer eller mindre

Är du bortskämd:

Nää :)

Vad gör du i morgon:
Ska väl äta påskmat och sen åka tillbaka till civilisationen

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Ingen jag kan komma på

Vad längtar du till:

Balen, dagen efter att betygen sats, skolavslutningen och sommarlov!!!!

Vad använder du för schampo:

Olika

Hur gammal är du:
15 år, 7 månader och 8 dagar ;)

Tycker du om någon just nu:

Jag tycker om många, jobbigt att inte gilla nån, helt ensam i världen...

Gröna eller röda äpplen:
Farligt gröna med salt på :D

Vilken tid gick du upp idag:

Halv 8

Har du sovit i din egen säng inatt:
Ja

Har du strumpor på dig nu:
M-m!

Är det okej att gråta:
Eeeh? Ska jag ens svara?? DET KLART DET INTE ÄR OKEJ! -.- :o Fy...!

När grät du senast:
Kommer inte ihåg :P

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa alla kläderna jag är sugen på att ha just nu!!!

Bär du glasögon eller linser:
Glasögon om jag måste, annars inte haha. Det är väl därför man har huvudvärk hela tiden :P

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:

Gud nej! Sålänge kläderna är fina ;)

Har du piercing:
Bara ett i varsitt öra

Vill du gifta dig:

Venne, kanske :)

Vill du ha barn:
Yes!

Solar du ofta:

Nää, bara på sommarn

Är du bra på att laga mat:
Kanske, har inte prövat än haha

Är du flygrädd:

nope

Hur vig är du:

lets just say att jag kan inte nudda mina tår om jag börjer mig ner med raka ben

Är du musikalisk:

Gills det om man lyssnar på musik ofta?

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten :)

Vilken är din favoritglass:

Piggelin!!!

Tror du på ett liv efter döden?
Inte att man kommer upp till heaven eller ner till hell :P

Tycker du om sushi? 
BÄSTA MATEN!

Vad äter du helst när du ser på film:
Nåt sött :)

Har du tandläkarskräck: 
Nej, älskar att gå dit!

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Natt :P

Vilken ögonfärg har du:
Bruna

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Tror inte det

Biter du på naglarna:
Ibland, men inte ofta

Senaste låt du hörde:
Lite av Bad Romance- Lady Gaga på bilradion :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0