Upptagen helg serru

Nu var det länge sen jag skrev. Har inte vart hemma förutom när jag sovit sen torsdags och inte vart hemma  överhuvudtaget sen lördag morgon. Men nu kom jag nyligen hem från skolan! Har städat mitt rum och hjälpt mamma lite här för vi får gäster närsomhelst.

I lördags hade vi Spring Bazaar i skolan och vid 14.00 åkte jag mot Vällingby och träffade Kidah och var med henna (sov där) och med en barndomskompis som vi båda känner som jag inte träffat på hur länge som helst! Det var trevligt. Igår vid 14.00 åkte jag till Sollentuna hem till Tiffany, det blev att jag sov där också och nu är jag som sagt hemma. Har vart ganska upptagen då alltså ;)

Senare ikväll måste jag plugga och göra det som fattas på mitt Religionprojekt (det försvann ju när jag blivit klar häromdan -.-). Så det blir lite stressigt, men men :P



Jag och Anton på Spring Bazaar i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0