Sunny Sunday

Hur kommer det sig att söndagar alltid har så fint väder?? Alltid att hela veckan har skitväder och söndag har sol. Roligt. Men man bli iallafall glad av det. Det behövs eftersom att söndagar klassas som ångestdagen för de flesta. Inklusive i mig. Men personligen tycker jag att måndag är mycket värre att leva. Iallafall nu i 9an med det schemat jag har haha.

Igår var jag med Johan hela dagen. Vi var i Skärholmen ett tag med Denniz, Sesam, hans brorsa Simon ett tag, Alexandra och så kom Rustam lite senare. Vi gjorde inget speciellt där men istället för att ta tunnelbanan tillbaka till Bredäng så gick vi hela vägen. Det var mysigt. Jag kom hem vid ca 01.00 och var uppe länge. Tills 04.00 nånting. Men nu har jag varit uppe i typ 30-40 minuter.
Har en ovanlig nackspärr som bokstavligen dök upp på 2 sekunder innan jag skulle lägga mig inatt. Jätte obehagligt men jag är glad ändå! :D (jag är faktiskt det :P)

Ha en fin sunny sunday! ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

haha men usch! Vad håller du eller jag i handen? :) <3

2010-04-18 @ 14:32:15
Postat av: Maxi

Hahaha ditt hår "håller" du i :P

2010-04-18 @ 15:01:58
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0