Sugen på Cupcake.. :(

Yeah, you heard me!
Även om jag inte har nån aptit just nu så blir jag sugen på mina hemgjorda cupcakes bara av att kolla på de! Åååh det var så länge sen och de ser så god och vänliga ut! Och glada och söta och snälla, och generösa som låter en äta de, såklart! Det ska man alltid vara tacksam över för rätt som det är får mat flipp och du kommer aldrig få tag i den, den kommer bara hoppa iväg och du kommer då SVÄLTA!
Så är det.
Men tillbaka till mina cupcakes! Jag måste ha en snaaaaart! Mums!

    

 

Ser de inte såååå mumsiga ut?! Åh jag måste göra sånna nån gång, bara säga till om nån vill va med ;)


Kommentarer
Postat av: Janice va här ..

Fett söt bild !

2010-04-16 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0