Stress! Seeen!!

Aaaah! Stress! Vakna en timme och 15 minuter för sent! Ska om 20 minuter åka och möta Alexandra och Patti i Skanstull och vi ska BADA på Eriksdals :D

Kuligt värre! Nu måste jag tyyyyp skynda mig ganska mycket. Men säger bara att jag fortfarande är på gott humör efter att ha drömt en riktigt skön dröm men ni vet med drömmar, de går inte riktigt att förklara för inget hänger ihop i verkligheten och är heeelt orimligt. Hihi. Den var rolig iallafall! Det var sommar, alla var glada, jag bröt mig in på en biofilm men den gick inte så bra... ^^

Jaja! Skynda på nu! Måste äta, klä på mig, fixa håret, tänderna ANSIKTET, packa mer dusch grejsor på 15 minuter nu!!! AAAAAAAH!

Har en ny bakgrundsbild på min dator som jag hade fixat i somras tror jag men nu gjorde jag om den lite och har den som sagt som bakgrundsbild ;)

Ska nog fixa om den lite. Men nån annan gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0