Stan efter skolan idag!

Äre inte tirräcklit????
Jo.
Nu är jag äntligen hemma efter en dag i skolan och på stan med fina Nicole! Vi har vart i stan och shoppat. Jag köpte två par jeans och ett linne. För billigt!!
Sen drog vi till Medis och sen till Gamla Stan, så gick vi till Slussen och åkte tillbaka till Gamla Stan och satt vid vattnet och kasta chips på alla fåglarna haha. Trodde jag skulle bli attakerad!
Nu pulserar mina fotsulor efter allt gående och jag känner att jag har varit duktig med att gått idag :) (förutom att jag åt upp en halv chipspåse och en 7 eleven brownie :P)

Ska hoppa in i duschen nu och sen kolla på Desperate Housewifes!!!

AINT NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0