Min dag igår

Hej mina vänner!
Dålig uppdatering mycket nu för tiden. Har inte så mycket att skriva dock...
Går var en trevlig dag. Slutade skolan 10.20 och "hjälpte till" att sälja och grilla hamburgare i skolan för att tjäna in pengar för balen som vi ska göra varje fredag nu. Vi fick in jätte mycket på en dag bara!
Lite senare följde jag med Anton ner för backen hem till honom från skolan och han visade vad han skulle ha på sig på balen och jag säger bara VI KOMMER ATT VARA HEEEEETAST PÅ HELA BALEN, SUCKERS! :D
Efter lite prat med honom åkte jag till T-Centralen och mötte Johan och så åkte vi hem till mig och stä-da-de mitt rum. Eller tjaa... Jag plockade undan allt och han dammade och damsög haha. Snällt va? ;)
Sen somnade vi och tog en liten powernap i solen på sängen som lös in från mitt fönster.
Lite senare kom syster och hälsade på och till sist Roger (mammas kille) och hans barn och vi åt tacos!

Det var min trevliga dag igår. Nu har jag ätit klart frukosten och ska hoppa in snabbt i duschen och sen åka till Bredäng. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0