Jag vet att jag har gjort tusen sånna här onödiga saker, men det är kul så nu kommer en till!

Ditt beteende
Elak eller snäll: Både och :P Men jag menar aldrig nåt illa
Tystlåten eller högljudd: Oftast högljudd ^^
Tjaffs eller slåss: Slåss, då får man ur all sin ilska, tyvärr händer det inte så ofta :( haha
Mysperson eller festperson: Mest mys. Fest ska man göra i special acations

Kärlek
Är du singel nu: Nope
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: Nu har jag det
Hur länge va du & din senaste pojkvän tsm: 11-12 månader tror jag 
Hur stor va ålders-skillnanden på dig och din pojkvän: En månad exakt :P
Har du någon gång varit otrogen: Nej
Vem strulade du med senast och när? Johan igår :)
Tycker du att det är mysigt att pussas? Inte alltid
Är någon du haft sex med en ful: Hahaha neej 
Har du haft sex i någon kompis hem: Oooh roliga frågor! Tyvärr ett tråkigt svar- nej
Har du tackat nej till sex: Ja
Vad tycker du om våldtäkter: Okej nu ska vi inte överdriva, vem gör det?!
Ditt äldsta hångel? Bra fråga

Utseende
Vad har du för hårfärg: Brunt
Vad har du för ögonfärg: Mörkbruna
Hur lång är du: 1,63 I believe
Vad har du för skostorlek: 39, ibland 38
Är du nöjd med din längd: Ingen större fara ;)
Har du några piercingar: Bara öronen
Har du någon tatuering: Inte sa Nicke!
Söt eller snygg? Jag? Måste jag väja? :(
Vad tror folk om dig? Irriterande haha, och ska alltid ha rätt även om alla vet att det är helt fel ^^ 

Om killar
Killar som jämt går i mysbyxor: What about them?
Killar med tatueringar: Sålänge det inte är för många, för stora och fula
Killar med långt hår: Njao, det går nog, resten av utseendet avgör det! 
Killar med smink: Nej! Neeej... Nej där går gränsen
Killar med piercingar: Kan frågorna var amer specifika?!
Killar som är emo: Skulle inte tro det
Killar som är punkare: Det är väl typ samma sak :S
Killar som idrottar: Det gillar man!


Roligaste QUIZ på länge :D

Kommentarer
Postat av: http://ulivia.blogg.se

haha jaaa har sett den, hade den redan haha :( den är bäst :D ♥♥

2010-04-06 @ 17:39:09
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: CHRJ

Kul lista :)

2010-04-06 @ 21:54:01
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0