Jag älskar att klaga!

Nu sitter jag och äter halft gjorda nudlar. Och det är inte eldorado! Gillas inte! Hahaha vi kör billigt ;)
Mår verkligen inte bra... Ont i gommen vilket betyder att jag knappt kan svälja varken mat, saliv eller ens gäspa! Så mår jag illa, känner mig svinfärdig och yr... STACKARS MIG!!!
Hahah skojja, men det är inte kul att må såhär. Är jätte trött också.
Försökte fortsätta på mitt Religionprojekt men jag blev stuck som vanligt och lacka och har varit på halvdåligt humör hela dagen. Kände att jag behövde ta lite luft så jag stack till Kista och kom hem med två midjelånga t-shirts. Fint! Ena från MQ som jag köpte på 50% rea för 174:- och en vanlig gråfärgad för 35:- på NewYorker.
Kan visa de sen!

Nu ska jag sluta klaga och istället njuta av sista lovdagen och vara glad för att det är sol!

Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0