Fin dag med Lixa och Patti!

Jag blev inte så sen som jag trodde ^^ Kanske 10 minuter som mest!
Men däremot fick jag och Alexandra vänta länge på Patti så vi köpte en varsin sushi att ta me till Eriksdalsbadet när vi blev hungriga ;)

Vi badade, hade jätte trevligt och vid 19.00 typ åkte vi till Gamla Stan och gick därifrån till T-Centralen och köpte nåt att dricka på Waynes Coffee. Jag köpte en chailatte och vet inte varför jag ska envisas med att betala mellan 30 och 40 kronor för nåt jag ändå har när jag kommer hem! Jaja, får ha det i minnet nästa gång haha. Efter det gick vi till Åhléns och prövade en klänning (jag och Lixa) som kostade 1500! :O
Sen tog vi en massa bilder och när vi var klara åkte vi hem och jag kom hem 22.00 och laddade upp bilderna på Facebook direkt ;)

Kan lägga upp de i nästa inlägg ;) Några bilder från grillningen i tisdags också!

Älskar den här låten: Kevin Michael- Ain't got you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0