CP DATOR!!!

JAG ÄR SÅÅÅÅ LACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har suttit hur länge som helst och gjort mitt religionprojekt och jag blev klar och allt och sen när jag har tryckt på X:et och ska skicka tillbaka det till min hotmail så är den borta! Jag hade alltså tydligen inte sparat skiten nånstans på datan eller nåt. Jag vet inte men den är borta hursomhelst och jag har letat ÖVERALLT. Så jävla sur. Och jag kan inte göra om den heller för när jag tycker på den bifogade filen på min hotmail (där jag öppnade dokumentet från början) så står det "filen kan inte öppnas för den finns redan på datorn". Så kan man inte göra nåt annat än att trycka på fucking "okej"!
Vad är det här för skit??? Jag ska lämna in det på tisdag och kan inte ens öppna den på min dator och idag var min enda chans att göra den. AAAAAH VAD ARG JAG ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0