Årets första grillning! :D

Hej hej!
Vilken dag!
När jag vaknade kom min syster förbi en liten stund och åt frukost med mig, mamma och Santi, lite senare kom Johan och jag gjorde i ordning mig för att sen åka till Fridhemsplan och grilla i Rålis med några! Det var jätte trevligt och en mysig dag (tycker att jag använder ordet mysig alledes för ofta haha)! Vi 20 i 8 var jag och Johan hemma hos mig igen och han gick för ca en timme sen. Nu måååste jag sova, ska jobba imorgon igen i 8 timmar! Orkar inte egentligen (när gör man det liksom haha) men lika bra att bara få det gjort, man får ju betalt! :D

Nej, nu är klockan mycket och jag är trött och måste måste måste sova för att orka med imorgon.
(Bilder från grillningen kommer förmodligen upp här imorn ;))


Den kan jag bjuda på sålänge haha, från idag ;)
Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0