Var hos pappa

Hej på er mitt i natten haha!
Somnade mitt på dan som vanligt haha och vakna av att syrran ringde och sa att vi skulle till pappa så jag hoppa in i duschen och åkte till Solna och åkte vi bil till Östberga. Kom hem typ 00:05 lr nåt och har vart inne på datan nu lite granna ;)
Snackar också med älsklingen Jonathan hihi.
Har bestämt att soooooooovaaa inatt asså. Tänker inte vakna tidigt, jag skiter i! Hahaha

Har fortfarande inte laddat ner bilderna eftersom både datan la av och för att jag somna haha.
Men ska försöka göra det nu hehe

PS: Det var faktiskt ganska varmt idag. Förrutom på natten! Ouff vad jag frös haha. Tur att jag har min söta halsduk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0