Mina älskade sms!

Idag är det exakt en månad sen som jag raderat smsen i min mobil.
Om nån undra alltså..

I ett sms står det (från i fredags): Haha, jag hatar när folk somnar på telefonen! Det händer ibland :( haha
från Mashedpotatoes.
Så heter hon i min lur. Haha. För er som inte vem vem det är- tough shit :D

Ett till sms 19e augusti 23:31:
Hahahaha du kommer säkert dö av garv nu xD men jag hittade våran gamla receptbok som vi fick göra i cooking i typ 4an xD och så såg jag receptet på scones och blev bara tvungen att göra! xD
Från Sappagay

20e augusti 10:57: Aso värför får man altid sånt där ögonsnor när man är sjuk haha!
Från Weirdie <3. Jaa... Ni kanske förstår varför hon heter så på min mobil :P

24e augusti 00:01: Happy birthday to you, Happy birthday to you, happy birthday dear Maxine, Happy birthday to youuuuuuuuu, hiphip hurrey, hiphip hurrey, hiphip hurrey!! :D Var jag först med att gratta dej???? :D
Från Ashemet

24e augusti 11:10: Va me MJ sen dissade henne och försvann :D
Från LILLA Gubben <3

2a september 10:48: Nej okej e du i london!?! Haha så jag sms:ar gratis till hela Europa! :D Köp nåt fint till mej :) <3
Från Pannapell. Jaaa fråga mig inte varför hon skriver så.. :s haha

12e september 00:45: Vf sprang du inte efter honom? Maxine..... :( .... Du kunde ju ha frågat om han ville kissa med dej :D
Från Mashedpotatoes igen haha. Jag snackade om att jag såg en skiit snygg mulatt på tuben och då frågade hon vf jag inte sprang efter han (mitt i natten var det här) och då sa jag att jag var kissnödig och ville hem (som en dålig ursäkt haha) Resten fattar ni nog :P

Om ni undra alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0