Sofia sover över :)

Hellow!
Sitter här nu med Sofia :)
Hon ska sova över. Kul vah? ;)
Vääääääärsta trafiken idag för att komma in till stan asså! Tog mig över en timme. Det räcker väl med att de stängt av TC för blåa linjen?? HUUUR kan en tunnelstation börja brinna asså??
Hahaha men jag kom fram tillslut och vi gick runt i stan. Åt kebab, spillde massa pepsi på mig, såklart haha! Så vi gick till affärer och jag köpte en TORR top som jag kunde ha på mig. Som var från Bikbok och så köpte jag en stor och skön halsduk för i vinter och 3 par trosor. Jag kan visa bilder imorn säkert ;)

Ska dra nu. Hej då! Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

jaja ;D pallar inte! :P<3

2009-09-05 @ 22:16:06
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0