Redan hemma

Hej igen! Har kommit hem nu och har nyss städat klart. Håller just nu på att rensar bilder på datan och sånt. Min mesiga data tål inte så många bilder som jag har haha. Tar lixom 20 minuter att kunna logga in på datan och internet men nu är den snart back on track!
Ska snart ladda ner bilderna från igår med mig och Ida, damma och damsuga och duscha. Sen vet jag inte om jag och syrran åker hem till pappa och tvillingarna. Vi får se om de är hemma. Då slipper jag både laga mat och äta äcklig mat haha!

OM jag har tid över så kanske jag kan fixa tillbaka min design och det.
Jag vet att jag inte har lagt in bilder på ett tag och väldig få nu på sistone men här får ni två stycken från igår och idag!


Igår (Jag älskar min nya halsduk och mössa! :D)


Imorse, nyvakna hihi

Kommentarer
Postat av: Tere

Är det sa kallt sa att du behöver mössa och halsduk???

2009-09-19 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0