Min provfyllda dag

Jaaaaaaaaaaaaa!!!
Min internet funkar!! Woohooo ffs!
Har vart i skolan hela dagen. Såklart haha. Jag hade ett litet matte prov som man ska svara på 7 frågor och om man får alla rätt så har man uppnått ett G-mål och i dagvar det (vet inte vad det heter på svenska haha) fractions och bodmas. Fick alla rätt! :D
Sååå hade vi också ett prov på historia. Vi hade om amerikanska, franska och ryska revolutionen, om första världskriget OCH latin amerikas "independence" (? på svenska?? :P). Snacka om mycket. Och vi hade bara 3 sidors prov och då förstår jag inte ens varför läraren lärt oss allt det nu eftersom att hälften inte ens var med på provet haha! Men jag tror att jag gjorde bra. Svarade på alla frågor också! :D

Efter skolan gick jag, Ida och Patti till stan för att jag skulle köpa en vintermössa vilket kan vara väldigt nödvändigt inför vintern tycker jag! En enkel (jääääääääätte skön) svart mössa från H&M för 49,50:-. Stickad.

Men nu är jag hemma och ska se vad jag har för läxor att göra. Ska be Ida lägga upp bilderna vi tog idag!

Hej då! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0