London

God kväll!
Läget?? ;)
Jag mår bara bra. Sitter här hemma ensam. Mamma jobbar.
Vilka sköna dagar i London jag hade!
Först när jag kom dit tänkte jag att det var den smuttsigaste och fulaste land jag sett haha! (ta inte illa upp)
Det finns till och med fler telefonsaker än självaste sopptunnorna. Med tanke på att jag knappt såg några sopptunnar haha!
Men sen efter andra dagen började jag gilla det. De har så gulliga taxis (!!), rätt bra affärer, roliga marknader. OCH framför allt TREVLIGA MÄNNISKOR. Såfort man råkade gå in i en person där det var fullt med folk så säger DE "förlåt, är du okej??". Inte en enda gång var nån otrevlig där. De bara skrattade haha. I Sverige blir folk skit sura om nån går in i de och vissa säger ju till och med "vafan! Se dej för din idiot!!"
HAHAHAHAHA snacka om skillnad :P

Men jag kan lägga upp bilderna någon annan dag. Orkar inte nu. Det är så många att lägga in i datan. Kommer ta tid :P
Men idag hade vi prov på Historia (G delen, del 1 av FYRA haha) Sen har vi 2 VG och 2 MVG prov till. Allt inom nårga veckor. Jag hoppas att det gick bra :)
Orkar inte med fler dåliga betyg. Och särskillt inte i år. När det är sista året och allt heh.

Imorgon är det fredag. Sen helg! YEY! Skönt haha.
Jag har inte planerat nåt direkt. Tar det som det kommer, eller? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0