Lindex.se

Har aldrig kollat på deras hemsida och har inte vart inne och köpt nåt från den affären på fleera år. Men nu har jag kollat och har hittat lite fina saker :)
Jag skulle nog inte köpa allt av det just till mig med de är fina :)

Den gillar jag. Gullig med små toffsarna där nere :)

299:-

Hahah den ser sååå skön ut! Russian style :D

Fast jag skulle inte anväda den själv.

179:-

 

149:- Jag gillar färgerna. Vet inte om den är så varm dock.

 

Fin färg det också. Finns i brunt. 299:-

Söt. Men lite för stel för mig. Haha nu låter det som att jag lägger upp allt här för att kritisera men jag gillar den ändå på ett sätt. Finns också i brunt. :)

249:-

Hur gullig är inte den här?! Hahah 299:- (dyyyrt! :O)

 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi jodå de är bra :D sjdå?

2009-09-30 @ 15:01:10
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0