Låångt inlägg? :P

Gooooood morgon!
Vaknade för inte mer än 30 min sen för att grannen ska spika fast nåt på andra sidan(?). Precis vid mitt huvud!!!
Hur kommer det sig att grannarna väcker mig oftare än min egen mamma?? Hahah
Somnade sent igår. Gick inte att väcka Ida så jag gav upp och la på haha. Precis innan jag somnade (jag kanske till och med gjorde det :P) så ska Isaak ringa mig och prata haha. Han hade också massa påståenden och lite humörsvängningar :P först normal, den fnissig, den normal, skrattig, fnissig och till slut sömnig så jag tvingade han att lägga på men det tog ett tag till för mig att somna haha.

Men nu måste jag äta(:D), städa rummet (-.-), duscha(^^). Sofia kommer och när mamma slutat (runt halv fyra) så åker vi till landet!
Wiiiiiieeee
Få se hur det går med Sofia som typ är RÄDD för min stackrs lilla tuffsboll haha!

Plus att jag måste installera nåt skit med en skiva så att jag kan ladda ner bilder från mobilen.
Vilket problem det ska vara hela tiden haha. Synd att kamerorna inte har bluetooth ( eller "blåtand" hahahahahahahaha!!) så att man bara kan skicka över från mobilen. Vissa datorer har ju det!

Jaja. Det finns säkert nästa år på ElGiganten haha!

HOWever. Nu ska jag göra mina små sysslor och för en gångs skull bli klar med de.
Men ärligt talat är jag inte ett dugg hungrig hihi. Bara om nån undra asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0