Flickan som lekte med elden

Hej igen!
Hemma från bion. Vi såg Flickan som lekte med elden. Eller vad den nu heter. Den var riktigt bra. Och den var inte sådär overklig som många (flesta) filmer brukar vara.

Nu är jag lite seg men jag måste lägga mig i sängen och läsa så mycket från svenska boken som jag bara kan. Den ska vara klar imorn men jag har inte kunnat läsa ut den än eftersom att jag tappade bort den och hittade den idag haha!

Men vi får höras imorn. Och jag slutar halv fem som alla andra måndagar (buhu..) så det kommer att bli ett sent inlägg. Om jag inte hinner skriva ett inlägg innan skolan. Men försover mig ju så ofta så vi får väl se haha!



Paulo Roberto var med också. Han är fan skit rolig haha!
Älskar filmen han spelade i i 1986 tror jag att det var. Stockholmsnatt. Har nån sett den? Haahahaah han är ju hilarious xD

Hahah det är nog det mest dåliga skådespelariet man kan se. Men det är ju det som gör det så roligt ^^


Ni ser ju skillnaden :P

 


Kommentarer
Postat av: patti

hahah kmr ihåg den filmen när vi kollade på den :P hahah fantomen !! :D

2009-09-29 @ 18:51:31
URL: http://paattis.blogg.se/
Postat av: patti

hahah kmr ihåg den filmen när vi kollade på den :P hahah fantomen !! :D

2009-09-29 @ 18:52:01
URL: http://paattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0