Dumma data

Hej!
Är i Bromma nu med mamma hos hennes kille och hans barn. Vi ska snart äta och så. Är såå trött och håller på att somna nu hehe.
Blir så irriterad eftersom att min data är så konstig. Jag måste vara inne på MSN för att kunna gå in på Internet och nu är det nåt fel eftersom att man måste skaffa nya versionen av msn och det funkade inte! Utan det blev att den msnen jag har försvann och nu kan jag inte ladda upp den igen eftersom att jag inte kan gå in på Internet utan MSN!!! Åååh så störande. Skit data -.-

Men imorn har jag ett till historia prov och jag känner mig ganska nöjd med mitt pluggande och jag borde klara det här testet. Nu ska jag dra.
BIBI!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: ja, den är supergod! :)

2009-09-16 @ 20:20:32
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0