Bio med the ESN crew ;)

Hej på er!
Har inte kunnat skriva hehe.
Har knappt vart hemma sen jag lämna imorse. Efter skolan gick jag och några tjejer från min och parrarellklassen runt lite, åkte hem till Magda så kom det och gick folk sen när alla gick därifrån åkte jag hem snabbt för att byta kläder och hämta pengar o busskort eftersom att vi skulle på bio och se Gigollo (stavas??) men vi var 9 st och det fanns inte tillräckligt med platser så vi gick på en film som hette Gamer. Lite konstig men rätt bra. Den sög däremot de första typ fem minuterna haha!

Kom hem lite över tolv och nu ligger jag i sängen med datan och snackar med Ida i luren. Smsar lite medMagda hehe.

Imorn/idag :P åker jag och mamma till landet under dagen och Sofia kanske följer med. Vi får se :)
Men då kommer jag att träffa mormor, morfar och min älskling Curry! :D

Ska stänga av nu.

Hoppas ni också haft en bra dag!
Puss och kram!
PS: Ida sover nu haha! hon somnade och det går inte att väcka henne xD

 


Kommentarer
Postat av: FEBB

aw gullekatt! :) och haha men det gjorde du rätt i, helt galen i den svarta också man vill ah den varej dag haha :D puss påre!

2009-09-12 @ 10:05:22
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: FEBB

ja ganska! :P ja men de är skitnsygga ;)

2009-09-12 @ 10:05:47
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: TINA

Hahah gulligt, men gissa HUR många somr edan sagt det XD HAHA, ja ba MM ;P (A)

2009-09-12 @ 11:45:48
URL: http://tajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0