600:e inlägg!

Tjena mors! Nu är det mitt 600e inlägg här på bloggen så yey för det! :D

Här sitter jag än en gång och pratar med mig själv på Internet haha!
Skoldagen har vart helt okej. Normal är väl det bästa adjektivet just nu :)
När jag kom hem började jag med min NO-läxa. Men det gick inte så bra för att jag blev frustrerad och fattade ingenting så efter några frågor gav jag upp.
Jag har också hunnit proppa i mig fem suura (mmmh!) mandariner haha.

Sen ikväll blir det tårta och Ugly Betty, Desperate Housewifes och Christine hela kvällen framför tv:n moahahahahaa! Premiär på allt ikväll så jag måste plugga lite mer innan dess.

And once agian- I'll be back! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0