Snö??? :(

Vad är grejen med snö nu?! Asså vad irriterad jag blir! VARFÖR SKA DET SNÖA I OKTOBER?! Åååh. Jag är fett ledsen. Gillar verkligen inte snö. Är jag den enda??
Visst det är as kul med snökrig i skolan och åka pulka på stora soppsäckar, men inte i oktober!
Vad begär Sveriga från mig egentligen?? Att jag ska flytta till Marocko. Ja kan lätt göra det asså..

Aja får väl stanna inne och bli hemskolad tills april. Eller maj till och med?? :O
Hahaha asså nervsammanbrott!







Hahaha ser det inte grymt roligt ut? :D
MEN det var i februari och jag kan gärna hålla mig utan snö tills dess. Tror inte att blir som jag vill :P
Och jaa jag vet att det inte kommer vara en massa snö som snöar ner nu och värsta vinter men det är ju fortfarande snö :P

Nu ska jag duscha och sen blir det Grey's Anatomy och efter det True Blood :)

Kommentarer
Postat av: i

haha memories!:D <3

sorry min data dog förr!! åååh vafan ja tänkte på worldsgretest nyss eller ja lyssna på den os ba skriver du iom den ahha! soulmate!<333333

2009-10-14 @ 20:53:43
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Olivia

usch hatar snö!!

alltså jag använder ingen kräm utom balsam x) IBLAND tar jag en som heter bed head men det tar jag bara när jag ska platta typ ;)<3

2009-10-14 @ 21:44:50
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0