Sjuk :O

Hej hej!
Sorry för att jag inte skrev nåt igår. Kom hem jätte sent och orkade inte sätta på min sega data :P
Jag var på bio i Heron City igår och kollade på nån Hitler film med Brad Pitt. :P Kommer inte ihåg vad den heter haha.
Min dag igår var helt upp och ner asså. Påväg till skolan så spydde jag men jag gick ändå till skolan för att jag hade prov. Sen började jag må som skit och fick feber och allt efter lunch så jag orkade inte åka hem. Då sov jag i ca 2 timmar hos skolsystern och när jag vakna mådde jag mycket bättre och hade ingen feber längre. Så jag följde med Ida för att hon skulle ta svininfluensa sprutan så. Efter det åkte jag till Skärholmen och gick på bio i Heron City och det.
När jag kom hem runt 12 på natten hade jag ingen röst kvar typ :P Så nu kan jag inte prata och jag snöt mig i minst 5 minuter men det tog inte slut! Hahaha. Annars har jag inte ont nånstans och jag känner mig inte sjuk ;)

Vet inte om jag ska träffa Nicole. Hon kanske kommer hit. Vi får se helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0