Mmmbop- Sexual Healing. Mmmh!

Oj oj! Blir alltid att jag skriver antingen väldigt tidigt eller väldigt sent :P
Men här har ni mig iaf. Har jobbat nästan hela dagen. Hade väldigt stor ångest att behöva jobba idag men det var SÅÅ chill, jätte skönt :)
Efteråt åkte jag til Bredäng och kom hem nu för ca en timme sen eller så.
Ska jobba imorgon också och hoppas verkligen på att det är lika lugnt då med. Efter jobbet klockan 15.00 ska jag möta upp mamma och vi ska bara köpa underkläder till mig. Tillslut ska jag träffa Tiffany och Dimitra och vi ska väl till Club Glamour eller nåt. Var inte bestämt förrän idag och det är mer som en tjänst till Tiff haha! Nää men det kommer nog att bli skiiit kul!
Ville bara informera eftersom jag inte vet när jag kommer kunna skriva nästa gång.





Erkänn att de låtarna är en av de bästa och oförglömliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0