Lugn och ro

Hej svejs! Här sitter jag i min säng och lyssnar på min underbara reggae :D
Har fått frukort på sängen och allt! Men nu har mamma och ungarna åkt till Willy's för att köpa massa grejer för att göra seasoning. Kommer lukta massa lök här hemma så jag måste ut innan de börjar skära ^^

Men jag orkar inte stressa, ska ta min tid här. En lång dusch, se vad som händer inne på datan and stuff like that.
Men jag vill gärna höra nåt från Keisha som vägrar höra av sig! Hon har tappat bort sin lur haha. Stackarn, den är inte ens gammal. Oh well!

Men vet nån varför det fortfarande är mörkt ute? Det var ljusare för typ en timme sen men nu blir det mörkt igen.. Vintern invaderar!
Jussde, glöm inte att ställa tillbaks tiden! Det är ju vintertid! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0