Kärlek till Blåa linjen- Oh happy day !

Godmorgon än en gång ^^
Gick upp typ kvart över sex och direkt till datan haha! Men den var redan på på sätt och vis.

Blåa linjen är på igen!!!!!!!!!!!! Ni anar inte hur glaaad jag ääääääär!
Det kanske inte känns som en stor grej men för mig gör det det. Tänk er att lixom åka alla tre linjer bara för att komma till min skola. Istället för att inte bara åka hela vägen till TC. Man sparar 10.15 min på det. Det betyder att jag måste gå tidigare. Och jag är en sån person som sällan kan hålla tider vilket gör att jag blir stressad och hela min dag blir skit.
HAHAAH! Jag hoppas ni förstår nu att när Blåa linjen öppnar så är det en stor grej :)

Nu ska jag fixa frukost för jag börjar må illa och sen ska jag ta en snabb dusch.
Jag slutar halv 5 idag så jag kommer hem ganska sent!


Jag och Sady i London med mamma på Starbucks :)
Och TRO MIG det där är den godaste cupcake som finns! I min hand! Mmmh
Jätte goda chai lattes :D

Idag har Sady operation så jag önskar henne lycka till!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0