Jobb jobb jobb ;)

Hejsan! Mitt internet har inte funkat så därför har jag inte kunnat skriva och därför skriver jag på mobilen nu istället haha :p Ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt nu när det väl är höstlov men jag ska jobba mer eller mindre hela veckan på en frisörsalong i östermalm. Man måste ju skaffa sig lite cash! ;) Jag hade tänkt att spara de pengarna till när jag och mormor åker ner till spanien i slutet av november till familjen MEN jag suger på att spara pengar så önska mig lycka till haha! Nu ska jag bara sminka mig och så åker jag mot östermalm om ca 20 minuter. Jag vet inte när min internet funkar igen för jag vet inte ens varför den inte funkar men jag ska försöka skriva åtminstone ett till inlägg idag ;) puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline, Sofia och Julia

Fin blogg du har :)

2009-10-26 @ 13:30:53
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0