I don't wanna miss a thing

Skulle lägga upp en sen Dagens Låt igår men datan hacka upp sig så jag var tvungen att stänga av den innan jag hann göra nåt :P
Men idag känns den snabbare än vanligt idag. Can this be my happy day?? ;D
Håller på att hjälpa Nicole med att skriva ut några papper men det går inte så bra och jag måste fixa mig också :P
Och så dricker jag mitt te just nu :) För att hjälpa min hals nivet. Vet inte om det funkar men varför inte försöka? Det är ju gått ändå ;)

Passar på att lägga in dagens låt från igår också ;)



Ryser varje gång jag hör den här låten ^^
Jag har till och med sjungit till den på skolavslutningen ;)

Jag kommer nog hem lite sent idag men jag skriver när jag kan ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

haha ne ;) Vad gör du?

2009-10-20 @ 15:51:05
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0