Wine wid it, wine wid it- hot wuk wid it!

aw Hemma! :D
Efter en jätte trevlig middag med Nicole är jag nu hemma och sitter och snackar med lite folk på MSN. Vad mätt man blev!
Haha. Imorn ska jag upp tidigt för att jag måste vara i skolan klockan NIO och efter mitt lilla Open House så ska jag träffa Tiffany om planerna går som bestämt och ta en fika eller nåt.

Jag har fått en grej för mitt hår! Det luktar så gått och är så mjukt haha!
Om det ändå var lite längre.. Min gamla längd så att håret inte står åt alla håll haha!
Tänker inte klippa mig på år ska jag säga!! (Topparna gills inte :O)

Nu ska jag nog låtsas internet shoppa! Wiie! Hahaha lite som att fönstershoppa utan att gå ont i fötterna ^^


Lägger också in en dagens låt:


Åååh blir på festhumör när jag lyssnar på den ^^
Minnen från ett av mitt bästa sommarlov! :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahah men tack eller ska jag ta det som en komplimang? ;D sov då :D <33

2009-10-02 @ 22:06:05
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0