Babblar bara på här nuu :P

I'm back!
Fikade på Bellmans för första gången idag men Tiff och Ana. Vi snackade lite. Jag tycker att det är så trevligt att prata med Tiffany. Och Anastasia också såklart! Är bara med Tiffany oftare om ni förstår vad jag menar :)

Snackar med en upprörd Olivia också haha. Hon märker NU att vår skola är fett keff. Gumman :P
Smsar med Sam.. Jaa vad ska man säga. En gullig kväll skulle jag beskriva det som :) haha!

Skulle ringt upp Nicole men det orkar inte jag med just nu. Har inte så mycket kvar att säga förutom att flickan har hjärntvättat mitt huve. Hon OCH alla andra får mig att drömma jobbiga drömmar nu helt plötsligt. De är sjuka!
Hela veckan nu haha! Jag vet... Jag babblar om ingenting. Men vad har man blogg till? Man snackar lixom på ett sätt med sig själv. Det kan ju tolkas som att det är nåt psykist fel på en.
Haha driver.
Men om jag drömmer nåt konstigt i natt så säger jag till! Haha jaa. Jag kan tolka mig själv som psyktisk störd ibland.
När man sitter hemma ensam och kollar på nåt komediprogram (oftast V.Ä.N.N.E.R.) och när nåt roligt händer och man dööööör av garv så att man knappt kan andas. Helt ensam hemma. Har det hänt er?

Hahaha jag hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0