7 timmar ^^

Heeeeemma! ^^
Har jobbat heeela dagen och är helt slut :P
Efter jobbet åkte jag förbi Bredäng. Men nu är jag hemma ensam för mamma sover i bromma ikväll. Niiice :P
Påväg hem träffa jag Idas kompis AnnMarie och hennes stora hund haha. Hade aldrig träffat henne i mitt liv men coolt att man kan känna igen nån på bilder och sen träffa och känna igen de första gången ^^
Men jah.
Jag ska upp samma tid imorn för jobbet. Har ju egentligen ingen lust att jobba, men vad gör man inte för pengar ;)
Hoppas bara att jag får lunchrast imorn hehe. Jobbade 7 timmar i streck idag utan att ha lunchrast, känner mig feeett stolt :D

Nu ska jag äta klart men jag lägga in dagens låt i nästa inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: i

duktigt maxine att jobba utan nån rast!



haha fett coolt jue! :)

kanske helsar på dej efter jobbet nån dag... ;)

PUSS

2009-10-27 @ 16:17:07
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0