16 10 09

Godmorgon!
Ska försöka va possetiv nu.. Men HALÅ DET ÄR JU MORGON! :P
Sitter i min säng med duntäcket runt mig. Vet inte varför mitt rum alltid är så kallt :O
Oh well. Jag känner mig taggad eftersom att det är fredag. WOOHOO! Veckorna går så fort! Är det bara jag som tycker det??
Dricker te också. Mest för att jag vakna med jätte ont i halsen. Tror inte dock att te hjälper ^^
Och oftast brukar jag vilja äta frukost för att ha nåt i magen och inte må illa sen, men nu känns det som att jag mår illa om jag äter OCH om jag inte äter. Weeeird :P

Få se om jag kommer hem emellan efter skolan idag. Jag kanske är ute tills sent. Jaa vi får se helt enkelt!  ;)

Här med önskar jag er en underbar fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0