Unexpected

Hej! Uppe tidigt idag. Enligt mig iaf ^^
Igar gick inte riktigt som planerat. Jag, Tere, Victor och Maia akte till McD och kopte med mat hem och tur att jag foljde med de och inte stannade med mormor och de andra for att ata middag dar eftersom att jag blev sjuk och spydde. Usch. Jag maste ha atit not igar som var daligt fornu mar jag skiiit bra!

Jag och mormor hade tankt gora lite arenden idag och helt plottsigt borjar det oska, regna och HAAAGLAAAA som fan! Men nu ar  det lite molningt och soligt samtidigt och det ser bra ut nu. Hoppas det holler sig sa!

Nu: Eta frukost! (Spansk sockerkaka och mjolk :D)

Kommentarer
Postat av: maggie

oww :) I see.

ha de så kul då..

2009-11-30 @ 12:37:24
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0