Sov ej bort hela dagen ;)

God eftermiddag!
Mamma väckte mig 11.40 och så låg jag kvar ett tag och sen gick jag upp och åt. Är fortfarande lite trött men man kan ju inte sova igenom hela dagen ;)
Ska duscha nu och sen ska jag nog träffa Johan och inte göra nåt speciellt ^^
Nämen jag vet inte vad vi ska göra, jag åker iaf till Bredäng. Mamma ville att vi åker till Gymnasie mässan idag igen men jag sa att det bara var onödigt för jag har redan gått igenom allt som jag behöver när jag var där igår och då är det ju ingen idé att gå dit igen, eller hur? ;)

Ha det bra sålänge!



Kommentarer
Postat av: Ida

omg yo just like i was... träffar johan varje dag! Men det är bra!:D



tack älskling!:)<3

2009-11-21 @ 13:00:21
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0