Sista dagen i Sverige tills 1a december :)

Hej på er!
Har varit lite upptagen hela dagen och nu har ja äntligen tid för mig själv för att kunna städa rummet och packa min väska för imorgon åker jag och mormor till Spanien och hälsar på släkten i 5 dagar ;)
Så kommer jag hem 1a december som rubriken lyder ^^
Kläder och godis MÅSTE man ju också köpa där ;D woohoowiie!

Jag har bestämt att jag ska lägga mig ganska sent ikväll också så att jag är tillräckligt trött så att jag kan sova igenom hela flygresan haha. Den är ju så jobbig! Jag ska vara på Arlanda 07.30 och så kommer vi fram i Bilbao runt 14.00 nångång om jag kommer ihåg rätt. Mellan 14.00 och 15.00 ;)
Plus 1 ½ timme till Torrelavega från flygplatsen. En låång dag blir det imorn.

Kommer inte sakna skolan direkt men jag kommer definitivt sakna mina söta och underbara vänner för att inte snacka om modern min :D
Men jag är ju inte borta sååå länge så vi kommer nog alla att överleva :D



Maia, mamma och jag :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0