Fick sluta tidigare

Hej på er! Idag var jag och min skola (i årskurs 9 dårå) på Älvsjö Mässan för det var Gymnasie mässa där. Det gick ganska bra och jag fick med mig MASSA saker hem att läsa igenom. Fick sluta tidigare än beräknat vilket var vid 2 men jag kom hem 13:45. Sköönt!
Nu är jag jätte trött men jag måste diska, duscha, plugga.. Aaah. Sen ska jag nog ut. Men jag kommer inte få vara ute så länge idag.
Too bad.
Nästa fredag åker jag till Spanien med mormor iaf! Skööönast! Hahah fem dagar utan skola. Wiie! Men just nu har jag ganska lite fritid och har alltid nåt att göra och är jätte trött. Måste verkligen lugna ner mig.

Men ha det bra sålänge! (Kommer säkert somna ändå :P)


Hahaha sliiiiiiten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0