En månad kvar bara :D

Hej hej!
Dålig uppdatering idag och det kommer det tyvärr vara de närmaste dagarna... :(
Men nu är jag här med ett till inlägg och hade tänkt berätta lite om min dag! :D
Jag lämnade in mitt projekt som ajg TILLSLUT blev klar med! Jag hade en hyffsad lektion på school band och sjöng ganska bra tycker jag. Har skrattat en massa! Efter skolan var jag, Sara och Alexandra i musikrummet och spelade in tre klipp för skolavslutningen och det var väldigt kul, lite skåderspeleri ;)
Sen åkte jag och Alexandra, mötte upp Johan och så åkte vi till Medis och in till The English Shop och köpte goooodis! :D
Sen till ca 30 min sen har jag varit med Johan och nu är han påväg tillbaka till Bredäng. Loong way to go ;)

Sen säger jag bara: JULAFTON OM EN MÅNAD!!! Ännu mindre till JULLOV och NIO MÅNADER KVAR TILLS JAG FYLLER 16! MOAHAHAHAHA ^^

Hahaha jag tror att jag är riktigt övertrött så nu slänger jag in dagens drog/låt som ajg har lyssnat på hela dagen speciellt men i typ 4 dagar nu ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0