12 dagar kvar!

Hej på er!
Nu har alla gästerna gått och jag känner mig lite stressad för att jag måste verkligen sätta igång med mitt projekt som verkar komma upp på tal ganska mycket här som jag har märkt :P
Men jaa... Den verkar aldrig ta slut och jag har 4 dagar på mig att bli klar plus att jag har annat skolarbete och annat jag måste göra.
Men det är så skönt för om 12 dagar så åker jag och mormor till Spanien och då kommer jag att träffa min underbra moster, kusin och resten av släkten där.
Så ska jag handla kläder på Bershka oxo ^^
Behöver faktiskt nya kläder. Och lite variation skadar inte ;)
Hoppas det blir resturang nån dag när vi är där också, saknar det haha

Världens bästa avdelning på Carrefour i spanien ;)

Sommar 2008. Jag, Maia (kusin), Tere (moster) i Suances på stranden.
SOMMAR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0