Våldsam!

Heeej! Nu har jag nyss ätit lite från kladdkakan som jag gjorde igår. Den var PERFEKT!
Och innan jag glömmer så vill jag bara säga grattis till TED som har blivit 16-åring idag! Woohoo!

Hahaha och hur jag mår? Joo jag är lite mörbultad här och där. Vi hade fotboll på gympan idag och alla är så våldsamma i min klass så det slutade med att minst fem stycken gick därifrån och haltade haha! Jag råkade fälla Adam typ två gånger och sparka bollen på någon typ fem haha. Poor oss alla ;P

Dagens middag: Revbensbjäll (två sorter! ^^) med hemlagan potatis sallad :D

Idag får jag inte somna tidigt för jag måste kolla på Ugly Betty och Desperate Housewifes! Jiiiippie

Kommentarer
Postat av: jackie

håret bara växer och växer! Hoppas du mår bra :) Kommer till stan den 21 maj, ska på fest i allhuset den 22 maj. Ses vi?

2009-05-12 @ 19:37:45
URL: http://jackies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0