Tur i oturen, eller kanske kul i okulen?? XD

Heej på er!
Fan, det blev inga cupcakes idag heller... Mamma bah: Men ni kan ju göra de nu! (medans hon står och lagar middag för att hon bjudit massa gäster och jag var helt ovetande om det haha) Så sa jag okej och då säger hon att vi borde göra det när hon är klar med middagen. Sedan kommer gäster och det slutade med att jag och Keisha sitter och spelar kort med de. Så det blev aldrig av med de men jag hade jätte trevligt ändå.
Vet inte vad jag ska göra nu dock. Måste ringa Ida men hon svarar inte... Så om du ser Ida då får du fanimej ta och ringa!!!! :) Jag saknar dej juh!

Imorn ska jag och mamma (tror jag) vara hemma hos Nicole klockan två (så jag får inte lägga mig allt för sent idag) för att hon firar sin födelsedag då med familj även om hon fyllde år för nästan två veckor sen hehe.
I have a present for you Nicole!!! :D

                           
Haha helt glada för att vi får äta :D

Kommentarer
Postat av: ida

hur fick d bilden aj tog den ! :D :S <333333333

2009-05-24 @ 15:26:14
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0