Trevlig dag!

Heheh hej på er ;P
Har inte hunnit skriva.
Idag hade jag som sagt Friends dagen på skansen. Det var kul. Man fick massa gratis saker!!! :D (HA HA till dej alexandra ^^) Jag kom hem runt kvart i tre eller nåt och somnade tills att mamma kom hem och tvunga mig städa mitt vanligtsvis VÄLDIGT stökiga rum. Sen hade vi gäster- Gail och Alma. Jätte trevligt. Jag blev helt proppmätt av all mat och glass och jordgubbar och grädde och kladdkakor haha!
Men imorgon börjar jag klockan NIO och slutar 20 O TVÅÅÅ. Faan vad skönt ellerhur! :D
Nu ska jag fixa mig iordning och lägga mig. Jag är trött igen haha!

Kommentarer
Postat av: Angelica L

God morgon :D

Hur är det idag ??

Kram

2009-05-14 @ 10:26:08
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0