Oväntat med älsklingsIda

Nu har jag och mamma kommit hem. Ida kom över en liten stund hit och hon, jag och mamma åkte till Kista Galleria (älskar det!) och vi kollade i några affärer och åt glass!
Sen skussade vi hem Ida med bilen och åkte och köpte lite mat och snart ska Roger och barnen komma tror jag. Det känns som en fredag och jag är så glad att kunna få uppleva TRE stycken sånna (onsdag, torsdag, fredag)! OCH en lördag OCH en söndag hihi!
Mina planer för ikväll är att chilla och mysa lite. Skönt för jag är lite trött och seg, men ändå på bra humör! ;)

Kommentarer
Postat av: ida

2009-05-20 @ 22:44:55
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: sara

va kul :) <3

2009-05-20 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0